۱۴۰۲ تیر ۲۵, یکشنبه

برای مسوولین تارا!

 برای مسوولین تارا!

***

در ایشا یوگا تمرین می‌کنیم که مسوولیت جهانی داشته باشیم. 

https://www.unwritable.net/2022/12/blog-post_23.html


اینکه شما نسبت به تارا دخترم احساس مسوولیت می‌کنید یک قدم بسیار ارزشمند است! پس شما غیر از خودتان و اطرافیانتان نسبت به تارا هم احساس مسئولیت دارید پس این را به فال نیک می‌گیریم. می‌توانیم با هم به مسولیت شخصی و جهانی خودمان پی ببریم. 

این هم در مورد حس پدری و مادری

https://www.unwritable.net/2023/07/blog-post_11.html


اگر میخواهید در همین حد بمانید و رابطه‌ی بین پدر تارا و دخترش را قضاوت کنید هم می‌توانید. قبل از صدور حکم شما باید بگویم که من هم چند سال پیش ناآگاه بودم. فکر میکردم پدر بیولوژیکی بودن خیلی مهم است. فکر میکردم فرزندم در کانادا زندگی بهتری خواهد داشت. پس در کانادا بچه‌دار شدم. می‌توانید این اعترافات را به اشتباهات گذشته در حکمتان در نظر بگیرید. 


اگر کمی حس شما عمیق تر است لطفاً صحبت های اکهارت در مورد مسولیت را ببینید در موردش صحبت کنیم. 

https://youtu.be/vtOA_fcOn7Q


همینطور نوشته‌های در مورد تارا

https://www.unwritable.net/search/label/تارا?m=1


همینطور در مورد مسوولیت و تعهد

https://www.unwritable.net/search?q=مسوولیت&m=1


اگر آنقدر برایتان مهم بود که بعضی از مطالب را خواندید بسیار خوشحال می‌شوم که با هم در مورد مسوولیت و تعهد در ارتباط باشیم. چه حضوری چه تلفنی و چه نوشتاری. می‌توانیم در مورد مسوولیت شخص من صحبت کنیم و اقدامات عملی را برنامه‌ریزی کنیم. همواره آماده‌ی یادگیری هستم و مشتاقانه منتظر تماس شما هستم. 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خواسته‌ها

زمان خواندن 3 دقیقه ***   خواسته‌ها *** با دوستی صحبت کردیم قرار شد خواسته‌هایم را بنویسم. به صورت بولت پویت. یعنی خلاصه.  خواستن کار ...